Beba
Een ruw zelfportret waarin de jonge, in New York geboren Afro-latina Rebeca 'Beba' Huntt terugkijkt op gebeurtenissen en trauma's uit het verleden.
Regisseur Rebeca 'Beba' Huntt onderzoekt haar eigen identiteit in de bijzondere documentaire Beba. Als dochter van een Dominicaanse vader en een Venezolaanse moeder kijkt ze terug naar haar jeugd en hoe ze opgroeide in New York. Huntt onderzoekt hoe gebeurtenissen en trauma's uit het verleden haar hebben gevormd, en ze denkt na over de absolute waarheden die mensen met elkaar verbinden.