Beethoven's Ninth: Symphony for the World
Ludwig van Beethovens Negende Symfonie is misschien wel het populairste stuk klassieke muziek ter wereld. Deze documentaire toont hedendaagse interpretaties en introduceert gepassioneerde persoonlijkheden die ons dichter bij Beethoven en zijn werk brengen: de Chinese componist en Oscar-winnaar Tan Dun, de Engelse componist Gabriel Prokofiev en de Grieks-Russische dirigent Teodor Currentzis.