Before and After
Het idyllische leven van Carolyn en Ben Ryan spat in een oogwenk uit elkaar wanneer de vriendin van hun tienerzoon Jacob (Edward Furlong) op brute wijze vermoord wordt gevonden.
Twee van Hollywoods grootste sterren, Meryl Streep en Liam Neeson, zetten betoverende optredens neer in deze meeslepende, spannende thriller. Een kleine, hechte gemeenschap wordt opgeschrikt door een schokkende moord, en de enige verdachte is de tienerzoon van een gerespecteerd lokaal gezin. Opeens worden dr Carolyn Ryan (Streep) en haar man Ben (Neeson) geconfronteerd met een hartverscheurend dilemma: of alles riskeren op de onschuld van hun zoon, of hem beschermen tegen zijn mogelijke schuldgevoel. Verwoestend en toch sterk vermakelijk is Before and After spannend van begin tot eind.