Bia: Een wereld op z'n kop - De making-of
Wil je de wereld achter de spiegel meemaken? Een kijkje achter de schermen in deze speciale aflevering van 'Bia': Een wereld op z'n kop. Hierin wordt het universum van de serie op zijn kop gezet. We bekijken hoe verschillende personages, looks, dialogen en nooit eerder vertoonde situaties worden gemaakt en al het werk en plezier tijdens het filmen.