Bibi & Tina: Madchen Gegen Jungs (aka: Bibi & Tina 3)
Het is zomer en Bibi en Tina verheugen zich erop om te kamperen in de tenten bij Falkenstein. Een stel studenten van een internationale partnerschool doet ook mee. Het hoogtepunt wordt een geocaching-uitdaging: een schattenjacht in de 21e eeuw, en deze keer strijden de jongens tegen de meisjes. Maarde ambitieuze jonge Urs zal er alles aan doen om te winnen.
Het is zomer en Tina verheugt zich erop om bij Falkenstein in de tenten te kamperen. Nog beter, ze heeft haar beste vriendin Bibi ook enthousiast gemaakt. Een stel studenten van een internationale partnerschool in de hoofdstad doet ook mee. Het hoogtepunt wordt een geocaching-uitdaging: een schattenjacht in de 21e eeuw, en deze keer strijden de jongens tegen de meisjes. Maar de ambitieuze jonge Urs zal er alles aan doen om te winnen en Bibi wil hier niets van weten. Ze is vastbesloten om hem tegen te houden, maar wanneer het erop aankomt, heeft ze ineens geen magische krachten meer...