Big Momma's House 2
FBI-agent Malcolm Turner (Martin Lawrence) herhaalt zijn vermomming als een oudere vrouw om een kinderjuffrouw te worden en Tom Fuller (Mark Moses) te kunnen pakken, die vaerdacht wordt van het ontwerpen van een dodelijke computerworm. Malcolm moet weer vertrouwen op zijn alter ego Hattie Mae Pierce, alias ‘Big Momma’. Een vrouw is nooit klaar!