Big Trouble
De levens van meerdere inwoners van Miami, van advertentiemakelaars tot wapenhandelaars, straattuig, rechtshandhavers en schoolkinderen, kruisen elkaar, met geestige en gevaarlijke gevolgen.
Gebaseerd op komiek Dave Barry’s best verkochte eerste boek, volgt Big Trouble de komische chaos die ontstaat door een mysterieuze koffer die de veiligheid van Miami bedreigt en de levens verandert van een gescheiden vader, een ongelukkige huisvrouw, twee huurmoordenaars, een straattuigduo, twee verliefde tieners, twee FBI-agenten en een psychedelische pad. Er is voor ieder wat wils, ongeacht wie op zoek is naar grote problemen, en aan het einde overwint de sterrenkomedie alles.