Black Travel Across America
Reisadviseur Martinique Lewis gaat op reis om historische locaties uit het Green Book en hedendaagse zwarte reisbestemmingen te bezoeken. Martinique ontdekt prachtige zwarte toevluchtsoorden die floreerden tijdens de periode van rassenstrijd en hoe ze van invloed zijn op de hedendaagse zwarte ondernemers.