Black Widow
Debra Winger en Theresa Russell spelen de hoofdrollen in deze duistere psychologische thriller over een overheidsinspecteur die een onderzoek instelt naar een mysterieuze knappe vrouw, omdat de mannen waar ze mee trouwt steeds komen te overlijden.
Debra Winger en Theresa Russell spelen de hoofdrollen in deze duistere psychologische thriller, geregisseerd door Bob Rafelson. Als een overheidsinspecteur (Winger) ontdekt dat een aantal rijke mannen ten tijde van hun dood allemaal met dezelfde vrouw getrouwd waren, begint ze de zwoele schoonheid (Russell) te verdenken, maar hoe meer ze geobsedeerd raakt door de mysterieuze vrouw, hoe meer ze zichzelf in gevaar brengt.