Bone Bandit
Pluto probeert een bot op te graven, maar hij wordt dwarsgezeten door zijn allergie voor guldenroedebloemen, en door een knaagdier dat het bot gebruikt voor zijn tunnel. Ze vechten om het bot, maar dan krijgt het knaagdier ook een allergie voor guldenroede.