Bootmen
Twee tapdansende broers kiezen verschillende paden als ze geconfronteerd worden met het harde leven in een stadje gebouwd rond een staalfabriek. De ene richt een onconventionele dansgroep op, en de andere wordt autodief en sterft een gewelddadige dood.
De levensdroom van Sean (Adam Garcia), een staalarbeider in een klein stadje, wordt werkelijkheid wanneer hij wordt gevraagd auditie te doen voor een dansvoorstelling in de grote stad. Hij wordt aangenomen en dan weer ontslagen wanneer hij beter danst en vecht dan de ster van de show. Bij thuiskomst treft hij zijn vriendin (Sophie Lee) aan in de armen van zijn broer. Hoewel zijn droom aan diggelen ligt, weigert hij op te geven en hij overtuigt zijn oude tapdansvrienden om hun eigen dansgroep te vormen – tot grote schaamte van zijn vader, die ook staalarbeider is. Deze film biedt een frisse mix van comedy, geweldige dans en ongedwongen energie.