Bride of Boogedy
Dit vervolg van Mr Boogedy gaat verder een tijdje na het gebeuren van de eerste film. Het gezin Davis is weer verder gegaan met hun leven na de verschrikkelijke start en omarmt hun nieuwe leven in New England. Als de stad zich voorbereidt op een lokaal feest, wordt Carlton Davis (Richard Masur) gevraagd om ereburgemeester te worden. Echter, zijn grote rivaal, Mr Lynch (Eugene Levy), is jaloers en boos door dit nieuws. Als Mr Lynch de aankomende festiviteiten probeert te saboteren, laten Carltons twee zonen per ongeluk Mr Boogedy weer vrij. Mr Boogedy palmt Carltons vrouw in waardoor de rest van het gezin samen moeten werken om hem terug te sturen naar de plek waar hij hoort. Tijdens hun reis om Mr Boogedy terug te sturen vindt Tom Mr Boogedy’s tovermantel en probeert die voor zijn eigen duivelse plannetjes te gebruiken.