Brilliant Corners: Haiti
In Haïti verkent Sam niet alleen de armoede. Hij verdiept zich in vodoo, politieke geschiedenis en milieukwesties. Hij surft op de beste golven in Ginsu en dompelt zich onder in de cultuur van Cap-Haïtien, hij reist naar Jacmel waar hij carnaval ervaart en leert over lokale milieuproblemen.