Broadcast News
Een satirische blik op het persbureau van een grote omroep in Washington, waar een jonge vrouwelijke producent, een mannelijke nieuwslezer en een goedhartige mannelijke verslaggever verwikkeld zijn in een driehoeksverhouding.