Brokedown Palace
Twee meisjes gaan na hun schoolexamen op vakantie naar Thailand. Daar worden ze gearresteerd voor drugssmokkel.
Twee jonge Amerikaanse meisjes worden veroordeeld tot 30 jaar in een Thaise gevangenis voor drugssmokkel. Ze krijgen hulp van een mensenrechtenadvocaat die gelooft dat ze erin geluisd zijn. Een van de twee meiden offert zichzelf op, zodat de ander gratie kan krijgen. Maar het meisje dat achterblijft, leert een belangrijke les over innerlijke vrijheid en kracht.