Burg Schreckenstein 2
De leerlingen van kasteel Schreckenstein en kasteel Rosenfels zoeken naar een oplossing om de verkoop kasteel Schreckenstein te voorkomen. Het kasteel staat namelijk wegens schulden te koop.