Butch and Sundance: The Early Days
Twee jonge bandieten willen groot geld verdienen en plegen al stuntelend een reeks diefstallen en bankovervallen. De film toont de aanloop naar de gebeurtenissen in 'Butch Cassidy and the Sundance Kid'.
Deze film neemt je mee naar de gebeurtenissen van voor de grote hit Butch Cassidy and the Sundance Kid. In dit gloednieuwe avontuur zien we hoe de twee beroemdste personages uit het Wilde Westen elkaar leren kennen. Bandiet Butch Cassidy komt de cowboy Sundance tegen tijdens de besneeuwde wintermaanden. Al snel mondt het begin van deze vriendschap uit in een prachtig onheilspellende dans met Vrouwe Onfortuna, omdat de twee helden steeds weer in de problemen komen. Ze worden vergezeld door hun rivalen LeFors, O.C. Hanks, een wraakzuchtige veedief, een boze bewaker van een casino die ze achternagaat met een bende, een hebzuchtige slager en een stel stuntelende bandieten. Butch en Sundance willen rijk worden, maar ze willen niet gearresteerd worden, en voor hun is het enige antwoord hierop een treinroof te plegen.