Camping
1 augustus: kampeerders uit alle hoeken van Europa komen aan op camping Blue Waves. Net als de vorige jaren is het een gelukkig weerzien op Blue Waves. Luchtmatrassen worden opgeblazen, barbecues klaargezet, conservenblikken geopend, aperitiefjes geserveerd en The Shogun (de plaatselijke nachtclub) is weer top. Niets zo leuk als een leven op sandalen.