Can of Worms
Mike Pillsbury identificeert zich meer met de fantasie-aliens over wie hij uitgebreide verhalen verzint dan met z'n eigen leeftijdgenootjes. Daarom stuurt hij een oproep de ruimte in en smeekt aliens hem weg te halen. Maar Mike had er niet op gerekend dat ze daadwerkelijk zouden komen opdagen. Nu hij dat blik wormen heeft opengetrokken, schakelt hij snel de hulp in van z'n vriendjes om de wereld te redden.