Captain Marvel
De reis van een van de machtigste superhelden, Captain Marvel, wordt bekeken door de ogen van hen die haar op het scherm tot leven brachten. Via animatie en nooit eerder vertoonde beelden krijgt het publiek een beter idee van Brie Larsons transformatie van Carol Danvers tot Captain Marvel en hoe de steun van de andere acteurs en Marvel-medewerkers het tot stand bracht.