Caravan of Courage
De sterrencruiser van het gezin Towani crasht op de bosmaan van Endor en als twee kinderen van hun ouders gescheiden worden, is dat de aanleiding van een ongelooflijk avontuur dat de vierjarige Cindel en haar oudere broer Mace naar de onbekende wereld van de Ewoks brengt.
De Ewoks keren terug in Caravan of Courage – deze keer om twee kinderen te helpen op zoek naar hun verloren ouders. Als de sterrenkruiser van het gezin Towani op de bosmaan van Endor crasht en twee kinderen van hun ouders gescheiden worden, is dat het begin van een ongelooflijk avontuur dat de vierjarige Cindel Towani en haar oudere broer Mace naar de onbekende wereld van de Ewoks brengt. Cindel is eerst bang, maar reageert al snel goed op de vriendelijkheid van de Ewoks. De onbezonnen en dappere Mace is op zijn hoede voor deze vreemde wezens en hun primitieve cultuur. Maar de idyllische Ewoks bezitten de wijsheid, magie en moed om het op te nemen tegen het onherbergzame terrein, de onvriendelijke bewoners en de onvoorstelbare gevaren die ze tegenkomen als ze de kinderen met hun vermiste ouders willen herenigen.