Casebusters
Jamie en z'n zus Allie zijn amateurspeurders die een fijn leven leiden in een buitenwijk, tot een geheimzinnige misdaad het beveiligingsbedrijfje van hun opa bedreigt. Als ze de misdaad samen proberen op te lossen, beleven ze tijdens dit onderzoek allerlei hachelijke avonturen.