Cedar Rapids
Een naïeve verzekeringsagent (Ed Helms) uit het Middenwesten, die naar een conventie in de grote stad afreist om de banen van zijn collega’s te redden, beleeft onverwachte avonturen in deze opzwepende komedie.
In deze opzwepende komedie speelt Ed Helms de rol van Tim Lippe, een naïeve verzekeringsagent uit een stadje in het Middenwesten. Wanneer Tim naar de ‘grote stad’ Cedar Rapids afreist voor een conventie, komt hij in conflict met Dean, het ultieme feestbeest (John C. Reilly). Al snel beseft Tim dat hij Dean niet kan verslaan, dus sluit hij zich bij hem aan… en valt binnen op feestjes, gaat naaktzwemmen in het hotelzwembad en wordt verleid door een sexy voetbalmoeder.