Celtic Pride
Jimmy en Mike zijn fanatieke basketbalfans die er alles voor overhebben om te zorgen dat hun team wint. Ze zijn er zelfs toe bereid de sterspeler van het andere team te ontvoeren voor de finalewedstrijd.
In deze komedie over teamgeest die veel te ver gaat, zorgen favoriete Hollywoodsterren voor veel hilariteit. Lewis Scott is een arrogante superster die op het punt staat het NBA-kampioenschap te winnen met zijn team. Jimmy en zijn maatje Mike zijn twee fanatieke basketbalfans die er alles voor overhebben om te zorgen dat hun team wint. Ze zijn er zelfs toe bereid om Scott te ontvoeren voor de finalewedstrijd. Maar Scott blijkt ook buiten het basketbalveld een lastige tegenstander te zijn. Tot de schrik van zijn domme ontvoerders, weet hij op hilarische wijze de rollen om te draaien, met veel vermakelijke chaos als gevolg.