Chicago
Het droogleggen van Lake Michigan onthult de geheime geschiedenis van Chicago. De nieuwste sonartechnologie onthult een catastrofe waarbij 300 mensen om het leven kwamen, lost een tragisch kerstmysterie op, onthult een baanbrekend maritiem trainingsprogramma uit de Tweede Wereldoorlog en onthult een technisch wonder dat de snelst groeiende stad ter wereld ervan weerhoudt te stikken.