Choke
Regisseur en voormalig acteur Clark Gregg laat met Choke zien dat hij achter de camera net zo vakkundig is als ervoor. Deze duistere, maar kleurrijke komedie gaat over moeders en zoons, dwangmatig seksueel gedrag en de smerige kant van een koloniaal openluchtmuseum met acteurs.
Choke is een duistere en vreselijk grappige dollemansrit, gebaseerd op het boek van Chuck Palahniuk (Fight Club). De film neemt je mee van de dieptes van dwangmatig seksueel gedrag naar de hoogtes van de wederopkomst van Jezus. De seksverslaafde Victor Mancini werkt als acteur in een koloniaal openluchtmuseum en hij probeert alles te bespringen wat twee benen heeft. Hij maakt gebruik van een demente oplichter die hem misschien wil vermoorden om liefde en geld te krijgen van volslagen vreemden. Maar eerst moet Victor zijn stervende, verwarde moeder (Angelica Houston) redden door haar knappe arts te verleiden en te bezwangeren, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Een grappig en gestoord verhaal over slecht functioneren, verlossing, liefde en libido.