Clouds
Een inspirerend, waargebeurd verhaal, waarin de jonge muzikant Zach Sobiech ontdekt dat zijn kanker uitgezaaid is en dat hij nog maar kort te leven heeft. In de korte tijd die hem rest, maakt hij zijn droom waar en brengt een album uit, niet wetende dat hij viral zal gaan als muzikaal fenomeen. Uiteindelijk geeft de muziek Zachs leven nieuwe betekenis, waardoor hij op de juiste manier afscheid kan nemen... Met een lied dat door de hele wereld gehoord zal worden.