Cocoon: The Return
Een groepje senioren keert verjongd terug naar de aarde met hun Antariaanse weldoeners, om buitenaardse cocons terug te halen die door een onderwater-aardbeving in gevaar worden gebracht.
In dit charmante vervolg op de hitfilm Cocoon keren de avontuurlijke oudjes die de aarde hadden verlaten voor de buitenaardse utopie Antarea terug voor een reddingsmissie. Intussen gewend aan het leven op hun nieuwe vreedzame, probleemvrije planeet, realiseren ze zich hoeveel vreugde ze hebben achtergelaten, wanneer ze herenigd worden met hun verbijsterde families. Maar voor al dat geluk moeten ze ook opnieuw de menselijke zwakheden van hun verleden onder ogen zien.