Conviction
Een werkende moeder besluit rechten te gaan studeren om haar broer te kunnen verdedigen, die onterecht voor moord is veroordeeld.
De wereld van een jonge vrouw stort in wanneer haar geliefde broer Kenny wordt veroordeeld voor moord en levenslang krijgt. Overtuigd van zijn onschuld duikt Betty Anne in een 18-jarige speurtocht om Kenny te bevrijden, met behulp van de modernste forensische technologie. De onbreekbare band tussen broer en zus, als kern van dit real-life drama, raakt en inspireert je.