Corky Romano
De naïeve, stuntelige Corky Romano (Kattan), de verstoten zoon van een maffiabaas (Falk), wordt door zijn familie gerekruteerd om de FBI te infiltreren en al het bewijs te stelen waardoor zijn vader in de gevangenis kan belanden.
Chris Kattan, Peter Falk, Peter Berg en Chris Penn spelen de hoofdrol in deze hilarische komedie. De naïeve, stuntelige Corky Romano (Kattan), de verstoten zoon van een maffiabaas (Falk), wordt door zijn familie gerekruteerd om de FBI te infiltreren en al het bewijs te stelen waardoor zijn vader in de gevangenis kan belanden. Maar hij gaat te ver als hij als een superagent wordt gezien. Hij moet deze reputatie zien waar te maken terwijl hij probeert zich een weg te banen door de ene moeilijke opdracht na de andere en op zoek is naar het ongrijpbare belastende bewijs van de illegale activiteiten van zijn vader.