Cousin Bette
Binnen de aristocratische familie Hulot staat een reeks seksuele ontrouw, financiële tegenslagen en manipulaties op het punt om hier en daar voor wat spetterend vuurwerk te zorgen.
Cousin Bette is een heerlijke komische reis door het tijdloze verhaal van liefde en wraak. Binnen de aristocratische familie Hulot staat een reeks seksuele ontrouw, financiële tegenslagen en manipulaties op het punt om hier en daar wat vuurwerk te veroorzaken. Te midden van dat alles staat Cousin Bette, de berekenende oude vrijster die deze wereld van geheim verraad overneemt.