Crazy on the Outside
Tim Allen en Sigourney Weaver spelen de hoofdrollen in deze komedie over een voormalige oplichter in een reclasseringstraject, die het vrije leven veel schrijnender vindt dan zijn leven in de gevangenis. En dat komt allemaal door zijn gestoorde familie.
Tim Allen, Sigourney Weaver, Ray Liotta en Kelsey Grammer spelen de hoofdrollen in deze waanzinnig grappige komedie met een sterrencast. Als Tommy (Tim Allen) vrijgelaten wordt uit de bajes, ontdekt hij dat het vrije leven nog gestoorder is dan zijn leven achter de tralies. Tommy's excentrieke zus laat hem niet met rust, zijn ex-vriendin blijft hem lastigvallen en zijn voormalige criminele maatje laat zich niet met een 'nee' afschepen. Ondanks alles vindt hij misschien wel de vrouw van zijn dromen en wordt hij veroordeeld voor eerstegraads liefde.