Cyrus
John C. Reilly, Jonah Hill en Marisa Tomei spelen de hoofdrollen in deze eigenzinnige komedie. Een gescheiden man wordt verliefd op een alleenstaande moeder en moet strijden om de goedkeuring van haar 15-jarige zoon.
John C. Reilly, Jonah Hill en Marisa Tomei spelen de hoofdrollen in deze eigenzinnige komedie over liefde, familie en volwassen worden. John (Reilly) ontmoet Molly (Tomei) en is ervan overtuigd dat hij de perfecte vrouw heeft gevonden. Maar er is één probleem: de aanhankelijke zoon van Molly (Cyrus) is niet van plan om een man toe te laten in hun leven. John en Cyrus komen in hilarisch ongemakkelijke situaties terecht in hun strijd om de positie van belangrijkste man in Molly's leven.