De kunst van het skiën
Nadat hij uitgevogeld heeft hoe hij zich aan moet kleden, gaat Goofy de piste op om te laten zien hoe je moet skiën. Met veel vallen en opstaan laat Goofy zien hoe je bochtjes maakt, hoe je achteruit kan skiën en zelfs hoe je een skisprong maakt.