De Wilde Mannen 2
De Wilde Mannen krijgen de uitdaging om de trofee der trofeeën, de Teufelstopf, en hun leiderschap in het dorp te verdedigen tegen een gevreesde groep skaters, de Flammenmützen. En alsof dat nog niet genoeg is, moeten ze ook nog - wat een verschrikking - vechten voor Vanessa (een meisje nota bene!), die verliefd is geworden op hun aanvoerder! Maar hun motto gaat nog steeds op: "Wie cool wil zijn, moet wild zijn.""