De Wilde Mannen 3 - De aanval van de beestige beesten!
Verrader Fabi daagt de Wilde Voetbalbende uit voor het ultieme duel - tegen het meisjesteam "De Beestachtige Beesten". De jongens gaan een avontuurlijke reis vol hindernissen aan om te bewijzen dat ze nog steeds het wildste team ter wereld zijn.
Wanneer de Wilde Voetbalbende met 25-1 verliest van het nationale team gaan ze uit elkaar en gaan ze andere dingen doen. Dan komt Fabi ineens met een nieuw team: de Beestachtige Beesten. En ze durven zichzelf 's werelds wildste voetbalteam te noemen. De Wilde Voetbalbende staat voor hun grootste uitdaging tot nu toe, een tegenstander die sluwer, gevaarlijker en duivelser is dan ze ooit voor mogelijk hielden - meisjes! En zonder Nerv, hun grootste fan, zou deze grootse confrontatie niet plaatsvinden...