De Wilde Mannen 4 - De Zilveren Lichten
Slechts één overwinning scheidt de Wilde Voetbalbende van de Freestyle Voetbalcup. Hiervoor moeten ze het opnemen tegen de "Ragnarok Wolven." Achter de wolven staan het meisje Horizon en de Zilveren Lichten in de Mist. En Horizon heeft slechts één doel: Marlon en Leon tegen elkaar uitspelen.
Na de overwinning op de Beestachtige Beesten is de Wilde Voetbalbende in topvorm en wint alle wedstrijden. Maar ze hebben nog één overwinning nodig om de "Pott", de freestyle voetbaltrofee, te krijgen. Daarvoor moeten ze de Ragnarok Wolven verslaan. Maar de wolven zijn geen gewone tegenstander... Ze hebben een duister geheim, achter hen schuilt een kracht die sterker is dan alle anderen: een slim meisje genaamd Horizon en de Zilveren Lichten in de Mist. Marlon wordt hopeloos verliefd op Horizon. Ze heeft echter één simpel doel: Marlon en Leon uit elkaar halen. Een bittere strijd breekt uit en de Wilde Voetbalbende dreigt uit elkaar te vallen. Kunnen ze de grootste uitdaging van hun leven aan?