Deion's Double Play
Brutaal. Energiek. Groots. Op het veld zien we het unieke karakter van Deion Sanders terug. Natuurlijk zijn er andere sporters die meerdere sporten op professioneel niveau beoefenen en natuurlijk zijn er sporters met een opvallende persoonlijkheid. Maar alleen de man die zichzelf 'Prime Time' noemde, genoot zo van de spotlights.
Brutaal. Energiek. Groots. Op het veld zien we het unieke karakter van Deion Sanders terug. Natuurlijk zijn er andere sporters die meerdere sporten op professioneel niveau beoefenen en natuurlijk zijn er sporters met een opvallende persoonlijkheid. Maar alleen de man die zichzelf 'Prime Time' noemde, genoot zo van de spotlights. In oktober 1992 zagen we hoe groot het talent en het zelfvertrouwen van Sanders was, door een wervelwind van gebeurtenissen die zich afspeelden binnen 24 uur. Sanders speelde tussen twee footballwedstrijden door een aantal basketbalwedstrijden in een stad duizenden kilometers verderop. NFL Films, regisseur Ken Rodgers en SMAC Entertainment brengen u in deze 30 for 30-film het verhaal van een waanzinnige sportieve prestatie - en een logistiek wonder. Het begon met een wedstrijd in de nationale competitie in Pittsburgh, waar Sanders uitkwam voor de Braves. De volgende dag speelde hij in Miami voor de Falcons en die avond was hij terug in Pittsburgh om voor de Braves te spelen. Dat was een race tegen de klok, en volgens sommigen een onnodig risico. Maar achter de controverse, de stoutmoedigheid en de daadkracht zat vooral een fantastische atleet die zijn liefde voor twee sporten probeerde te combineren.