Den Brother
Middelbareschool-ijshockey-ster Alex Pearson (Hutch Dano) moet voor straf zijn ijshockeyteam verlaten en zijn schaatsen inruilen voor een baret: hij moet de leider worden van zijn jongere zus Emily's (Genevieve Hannelius) Bumble Bee Troop. Alex helpt de meiden met het verdienen van insignes, en in ruil helpen zij hem een date te regelen met het meisje waar hij verliefd op is.