Destino
Het vergde een halve eeuw om te maken, bekijk de verbazingwekkende samenwerking tussen twee van ‘s werelds meest vermaarde kunstenaars. Destino begon in 1945 als een samenwerkingsverband tussen Salvador Dalí en Walt Disney, maar het stopte toen de studio financiële problemen kreeg. Uiteindelijk voltooid door Walts neef Roy in 2003, toont Destino het tragische liefdesverhaal van Chronos, de personificatie van tijd, en een sterfelijke vrouw als ze naar elkaar toe trekken langs de surrealistische landschappen, die vaak werden gebruikt in de schilderijen van Salvador Dalí.