Hot Tub Time Machine
Vier vrienden zitten in een sleur als ze volwassen zijn. Maar ze krijgen een kans om hun toekomst een nieuwe impuls te geven, door hun verleden te veranderen als ze na een nacht zwaar drinken in 1986 wakker worden in een hot tub van een skiresort.