Dino Death Match
In 2006 werd een zo groot fossiel ontdekt dat het in delen vervoerd moest worden. Het bevatte twee bijna complete dinosaurussen in hun strijd - een triceratops van tien ton en een veel kleiner onbekend roofdier, maar blijkbaar dodelijk genoeg om de gepantserde reus te vellen. Deze ontdekking kan onze ideeën over de prehistorische wereld veranderen.
Tyrannosaurus rex is de onbetwiste koning van de dinosauruswereld, maar daar komt misschien verandering in. In 2006 werd een enorm fossiel ontdekt - zo groot dat het in delen vervoerd moest worden. Het bevatte twee bijna complete dinosaurussen, strijdend ten onder gegaan - een plantenetende triceratops van 10 ton en een ander verbazingwekkend, onbekend roofdier, een tiende van de grootte van de triceratops, maar blijkbaar dodelijk genoeg om de gepantserde reus te vellen. De ontdekking ervan heropent een cold case - en zou wat we dachten te weten over de prehistorische wereld weleens ingrijpend kunnen veranderen. Neem een kijkje bij de onderzoekers en paleontologen terwijl ze intensief speurwerk verrichten naar deze Dino Death Match.