Disney Entrelazados Live!
Beleef de ‘Disney Intertwined Live’-ervaring! De show bevat de originele nummers ‘Donde voy’ en ‘Convénceme’, covers uit de jaren 90 zoals ‘Keep Living Without Your Love’, een selectie van nummers uit de musical ‘Freaky Friday: Een nieuwe musical’ en muzikale hits van het moment zoals ‘Tacones Rojos’ en ‘Vivir Así’.