Don't Say a Word
Een psycholoog uit New York wordt gedwongen een mentaal onstabiele patiënt met een gewelddadig verleden te behandelen om de vrijheid van zijn ontvoerde dochter zeker te stellen.
De vooraanstaande New Yorkse psychiater Dr. Nathan Conrad (Michael Douglas) heeft een succesvolle praktijk in de Upper West Side, een knappe vrouw en een charmante dochter. Maar als Nathans dochter door meedogenloze dieven ontvoerd wordt, moet hij op de een of andere manier een zescijferig nummer zien te achterhalen dat in het verwarde brein van een psychiatrische patiënt verborgen zit. Terwijl de ontvoerders van zijn dochter al zijn bewegingen monitoren, zit Nathan vast in een nachtmerrie die hij zich nooit had kunnen voorstellen.