Double Take
Als hij onterecht beschuldigd wordt van het witwassen van miljoenen dollars, moet de vooraanstaande bankier Daryl Chase (Jones) plotseling vluchten voor de FBI, en ruilt hij van identiteit met de luidruchtige schooier en kruimeldief Freddy Tiffany (Griffin).
Deze hilarische film bomvol explosieve actie biedt een avontuur in de traditie van Blue Streak en Rush Hour, met in de hoofdrollen de jonge komediesterren Eddie Griffin en Orlando Jones. Als hij onterecht beschuldigd wordt van het witwassen van miljoenen dollars, moet de vooraanstaande bankier Daryl Chase (Jones) plotseling vluchten voor de FBI, en ruilt hij van identiteit met de luidruchtige schooier en kruimeldief Freddy Tiffany (Griffin). Terwijl hij probeert de Mexicaanse grens te bereiken, op zoek naar de enige persoon die zijn naam kan zuiveren, ontdekt Daryl dat Freddy nog meer gezocht wordt dan hijzelf. Bereid je voor op een onstuimige reis met hilarisch acteerwerk en actiescènes die elkaar in rap tempo opvolgen. De twee volledig tegengestelde hoofdpersonen zullen je dubbel zo hard aan het lachen maken.