Down Periscope
Luitenant Thomas Dodge krijgt het bevel over een afgedankte onderzeeboot uit de Tweede Wereldoorlog, bemand door een groep buitenbeentjes uit de marine.
Een derderangs bemanning samengesteld uit de buitenbeentjes van de marine krijgt het bevel om tijdens een militaire oefening een afgedankte onderzeeër te besturen. Terwijl ze dat doen, bewijzen ze zichzelf en het schip, door het moderne verdedigingssysteem van Norfolk op een heel slimme manier binnen te dringen.