Dressed to Kill
Als de assistent van de dictatoriale hoofdredacteur van een modeblad dood wordt aangetroffen, belanden Castle en Beckett in de opzichtige, meedogenloze wereld van de haute couture.
Als de assistent van Matilda King, de dictatoriale hoofdredacteur van modeblad Modern Fashion Magazine, dood wordt aangetroffen, belanden Castle en Beckett in de opzichtige, meedogenloze wereld van de haute couture in hun zoektocht naar de moordenaar. Ondertussen zorgt Becketts verleden in de modellenwereld dat ze toegang krijgt tot een heel bijzondere bruiloftsverrassing.