Duiken met Dolfijnen
Ontdekkingsreiziger en filmmaker Céline Cousteau (Engelse versie) vertelt in 'Duiken met Dolfijnen' over het maken van de documentaire 'Dolfijnen Rif' van Disneynature. Het verhaal van een jonge Pacifische tuimelaar genaamd Echo. Van golfsurfen met dolfijnen in Zuid-Afrika tot dansen met bultruggen in Hawaii. De filmmakers gaan tot het uiterste om nieuw licht te werpen op de mysteries van de oceaan.