Eddie the Eagle
Taron Egerton en Hugh Jackman spelen de hoofdrollen in het inspirerende en waargebeurde verhaal van Eddie the Eagle, een Britse ski-springer wiens Olympische prestaties de harten van fans over de hele wereld veroveren.