Eine ganz heiße Nummer
Telefoonseks in plaats van werkloosheid, de economische crisis bereikt een klein Beiers dorpje. Wanneer de laatste winkel in een economisch achtergebleven dorp voorgoed zijn deuren moet sluiten, wordt creativiteit een noodzaak. Drie vastberaden vrouwen, Maria, Waltraud en Lena, laten hun schaamtegevoel los en richten een Beierse sekslijn op.